Thursday 23 May 2013

دعا






هنگام سختی به حضور تو دعا می‌کنم،
زیرا که تو دعایم را مستجاب می‌کنی.
و خدای مهربان و بخشنده هستی
و به کسانی‌که به تو روی می‌آورند، بسیار رحیم هستی.
خداوندا، خدای دیگری جز تو وجود ندارد،
هیچ‌کس نمی‌‌تواند كارهایی را که تو می‌کنی، انجام دهد.
تمام اقوامی که تو آفریده‌ای می‌آیند
و در حضور تو سر سجده بر زمین می‌گذارند
و بزرگی تو را ستایش می‌کنند،
زیرا قادر هستی و کارهای فوق‌العاده انجام می‌دهی،
تنها تو خدا هستی.
ارادهٔ خود را به من بیاموز،
من با وفاداری از تو اطاعت خواهم کرد.
مرا یاری کن تا با تمام دل و جان تو را خدمت کنم.
ای خداوند، خدای من، از صمیم قلب از تو سپاسگزارم
و بزرگی تو را همیشه بیان خواهم کرد.
محبّت پایدار تو چقدر برای من عظیم است،
خداوندگارا، تو خدایی رحیم و فیاضی!
دیرخشم و سرشار از محبت و وفا!
قوت خویش را به خدمتگزارت عنایت کن،
زیرا که تو ای خداوند، مرا یاری کرده و تسلی داده‌ای!

No comments:

Post a Comment