Saturday 18 May 2013

روح مقدس



ای روح مقدس تو را ستایش می کنم که سرآغاز و سرانجام از اول بوده ای و هستی و خواهی بود . تا مرا کامروا گردانی . ای مسیح خداوند: تو را میستایم که انسان را با محبت به دیگر آفریده هایت برتری دادی. خدایا من همه چیز ندارم ، اما الماس گرانبهائی چون تو دارم که از تمام داشته ها و نداشته هایم بالاتر و افضل تر است . من غیر از تو کسی را نمی شناسم - تو در قلب من هستی - به من قوت بده که در ایمانم راسخ و استوار باشم - روا مدار که من نزد دشمنان و بی ایمانان شرمنده باشم - خدایا دشمن شادم نکن - آمین
_____________________________

« لكن تو باقي هستي » ( عبرانيان 1 : 11 ) 

چه بسيار خانواده هاي درمانده و طرد شده اي وجود دارند كه اطرافيانشان با ديدن آنها نمي توانند جلوي اشك خود را بگيرند . آنها خود را تنها و فراموش شده احساس مي كنند . اما آنجا ، درست در كنارشان كسي هست . عجيب و تاسف آور اين اين است كه اغلب ، حضور او احساس نمي شود، اين احساس غالبا بستگي به محيط و شرايط ، زمان و مكان و يا ضعف هاي جسماني دارد .در واقع هواي ابري ، باران ، مه ، دردهاي جسمي بر طرز فكر ما تاثير مي گذارند ، اما ادراكي هست كه از اينها تاثير نمي پذيرد . آن ايمان است . ايمان به اينكه آن دوست داشتني ترين شخص با حضور عجيب ، آرام بخش، تسلي دهنده و مبارك خويش حقيقتا در آنجا كنارما است و ما بدون اينكه او را ببينيم دوستش داريم و به او ايمان داريم . 

او اينجاست ، بسيار نزديك به ما ، هميشه ، همه وقت و حضور شايان پرستش او واقعا و حقيقتا با ما است . مگر خودش نگفت : « اينك من هر روزه با شما هستم » ( متي 28 : 2 ) . او خداوند قادر مطلق و دوستي است كه هرگز ما را ترك نمي كند . بنابر اين اشك هايت را پاك كن و از حضور شفابخش او لذت ببر . 

گوردن

No comments:

Post a Comment