Saturday 25 May 2013

ما ایمانداران



ما ایمانداران باید در زندگی‌ به نقطه ای برسیم که این ما نباشیم که تصمیم برای آینده میگیریم بلکه این روح القدس است که ما را راهنمای و هدایت می‌کند، و در تمام مراحل این عیسی مسیح است که تکیه گاه ماست نه انسانها، و درست در این نقطه از زندگی‌ ما است که اتفاقات زیبایی برای ایمانداران اتفاق می‌‌افتاد و آن اینست که خدا شبان ما میشود و ...لطفا این مزمور از کلام خدا را بخوانید ! مزامیر باب ۲۳

خداوند شبان من است
۱ خداوند شبان‌ من‌ است‌؛ محتاج‌ به‌ هیچ چیز نخواهم‌ بود. ۲ در مرتع‌های‌ سبز مرا می‌خواباند. نزد آبهای‌ راحت‌ مرا رهبری‌ می‌كند. ۳ جان‌ مرا برمی‌گرداند و به‌ خاطر نام‌ خود به‌ راههای‌ عدالت‌ هدایتم‌ می‌نماید. ۴ چون‌ در وادی‌ سایة‌ موت‌ نیز راه‌ روم‌ از بدی‌ نخواهم‌ ترسید زیرا تو با من‌ هستی‌؛ عصا و چوب‌دستی‌ تو مرا تسلی‌ خواهد داد. ۵ سفره‌ای‌ برای‌ من‌ به‌ حضور دشمنانم‌ می‌گسترانی‌. سر مرا به‌ روغن‌ تدهین‌ كرده‌ای‌ و كاسه‌ام‌ لبریز شده‌ است‌. ۶ هرآینه‌ نیكویی‌ و رحمت‌ تمام‌ ایام‌ عمرم‌ در پی‌ من‌ خواهد بود و در خانة‌ خداوند ساكن‌ خواهم‌ بود تا ابدالا´باد.
 

No comments:

Post a Comment