Friday 15 March 2013

ماجرای مسیحی شدن 600 نفر در خراسان رضوی



TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان


چندی پیش  آیت الله "وحیدخراسانی" در این باره گفتند: «آمار جوانانی که در شهر مذهبی قم، به دین مسیحیت گرویده اند را در اختیار دارد.» ایشان با انتقاد شدید از مسؤولان و دستگاه های اجرایی به خاطر آن كه خود را درگیر مسائل غیر مهم كرده اند و از این قبیل موضوعات غافل اند به آنها هشدار دادند و همچنین از مسئولین خواستند كه دیگر در این باب كوتاهی نكنند.




به گزارش 3 نسل به نقل از شرق، چندی پیش یکی از مراجع در خصوص گسترش و رواج مسیحیت در شهرهای مذهبی ایران هشدار داده بود و نسبت به فاصله گرفتن جوانان از اسلام و غلتیدن به دامان سایر ادیان ابراز تاسف کرده بود.



در همین حال یک سایت خبری که خود را نماینده جامعه مسیحیان ایران معرفی می کند از از مسیحی شدن ۶۰۰نفر از مردم یک شهر استان خراسان خبر داد و عنوان کرد که این آمار از سوی یکی از مراجع به هنگام هشدار درخصوص گسترش مسیحیت در ایران به طلاب حاضر در کلاس هم مورد تایید قرار گرفت.



به نوشته این سایت طی چند ماه اخیر موج گسترده ای از هشدار علما و مراجع شیعه علیه گسترش مسیحیت در ایران به راه افتاده و گرایش روز افزون جامعه ایرانی به سمت مسیحیت به ویژه طی چند سال گذشته از مهمترین دغدغه های دستگاه حاکمیت و روحانیت شیعه در ایران بوده است .



این سایت مدعی شد : تاکید مراجع بر آمار و ارقام، نشان از افزایش روزافزون شمار افرادی است که با وجود تمامی تنگناها و مخاطرات جانی و مالی که آنها و خانوادهایشان را تهدید می کند، آگاهانه مسیحیت را به عنوان آئین خود برمی گزینند.فراگیر شدن مسیحیت و علاقه جوانان به این آئین موضوعی است که به خوبی برای حاکمیت در ایران روشن شده است.



گفتنی است هفته گذشته آيت ا... سبحاني از مراجع تقلید خراسان در ديدار با جمعی از روحانیون و مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی ضمن هشدار نسبت به فعاليت عرفان ها و مسيحيت کاذب در کشور، از افزايش فعاليت آنان خبر داد .
همچنین چندی پیش آیت الله "وحیدخراسانی" از مراجع صاحب نام و بلند پایه در این باره گفتند: «آمار جوانانی که در شهر مذهبی قم، به دین مسیحیت گرویده اند را در اختیار دارد.» ایشان با انتقاد شدید از مسؤولان و دستگاه های اجرایی به خاطر آن كه خود را درگیر مسائل غیر مهم كرده اند و از این قبیل موضوعات غافل اند به آنها هشدار دادند و همچنین از مسئولین خواستند كه دیگر در این باب كوتاهی نكنند.

No comments:

Post a Comment