Sunday 7 April 2013

مسیحیت،

مسیحیت، در شکل حقیقی اش یک مذهب نیست. مسیحیت بر اساس کتاب مقدس رابطه با عیسی مسیح است. مسیحیت این است که خدا نجات را به کسی عطا می کند که به قربانی مسیح بر روی صلیب اعتماد کرده ایمان بیاورد. کسی که به مسیحیت می گراید مذهبش را ترک نمی کند تا به مذهبی دیگر بپیوندد، بلکه او هدیة خدا را دریافت می کند که شروع یک رابطة جدید و شخصی با عیسی مسیح است و نتیجة آن بخشش گناهان و زندگی ابدی بعد از مرگ و در بهشت است.

حالا که شما این مقاله را خواندید، آیا می خواهید مسیحی شوید؟ اگر جوابتان بله است، در اینجا دعایی است که می توانید آنرا با خدا در میان بگذارید. بیان کردن این دعا و یا هر دعای دیگری شما را نجات نمی دهد. تنها اعتماد به عیسی مسیح است که می تواند شما را از گناه نجات بخشد. این دعا فقط راهی است که با آن ایمانتان به او را اعتراف می کنید و از او برای مهیا کردن نجاتتان تشکر می نمایید. " خدایا، من می دانم که بر علیه تو گناه کرده ام و مستحق تنبیه هستم. اما عیسی مسیح این تنبیه را که حق من بود به گردن گرفت تا من از طریق ایمان به او بخشیده شوم. اعتماد من برای نجات بر توست. برای فیض و بخشش عظیم تو و هدیة حیات ابدیت متشکرم! آمین!

No comments:

Post a Comment