Monday 22 April 2013

خدا هستیم



پس حال چون فرزند خدا هستیم،
خدا روح فرزند خود را به قلبهای 
ما فرستاد تا بتوانیم او را واقعا
پدر بخوانیم.غلاطیان 6:4



________________

فراموش نکنید که شما از قید روشهای بیهودۀ زندگی که از نیاکان خود آموخته بودید، آزاد شدید و این آزادی با پرداخت چیزهای فانی مثل طلا و نقره نبود. بلکه با خون گرانبهایی مانند خون بره ای بی نقص و عیب ، یعنی با خون مسیح آزاد شدید.
اول پطرس ۱۹-۱:۱۸ 
___________________________


John 7:13 But no one would say anything publicly about him for fear of the leaders.
John 12:30 Jesus said, “This voice was for your benefit, not mine.
John 12:50 I know that his command leads to eternal life. So whatever I say is just what the Father has told me to say.
John 14:1 “Do not let your hearts be troubled. You believe in God[a]; believe also in me
یوحنا باب .۱۳
۷ عیسی‌در جواب‌ وی‌ گفت‌: “آنچه‌ من‌ می‌کنم‌ الان‌ تو نمی‌دانی‌، لکن‌ بعد خواهی‌ فهمید
یوحنا باب ۱۲
۳۰ عیسی‌ در جواب‌ گفت‌: “این‌ صدا از برای‌ من‌ نیامد، بلکه‌ بجهت‌ شما
یوحنا باب ۱۲
۵۰ و می‌دانم‌ که‌ فرمان‌ او حیات‌ جاودانی‌ است‌. پس‌ آنچه‌ من‌ می‌گویم‌ چنانکه‌ پدر به‌ من‌ گفته‌ است‌، تکلم‌ می‌کنم‌.”

یوحنا باب ۱۴:۱ 
”دل‌ شما مضطرب‌ نشود! به‌ خدا ایمان‌آورید به‌ من‌ نیز ایمان‌ آورید

No comments:

Post a Comment