Tuesday 17 December 2013

عیسی مسیح خداوند

ای کسانیکه از جانبِ پدرِ من برکت یافته اید !؛
بیآیید و وارثِ سلطنتی شوید که از ابتدای آفرینشِ عالم برای شما آماده شده است ؛

چون وقتی که گرسنه بودم به من خوراک دادید ؛
وقتی تشنه بودم به من آب دادید ؛
هنگامیکه غریب بودم مرا به خانهِ خود بردید ؛
وقتی عریان بودم مرا پوشانیدید؛
وقتی بیمار بودم به عیادتِ من آمدید ؛
و وقتی در زندان بودم از من دیدن کردید؛

آنگاه نیکان پاسخ خواهند داد ؛
ای خداوند چه وقت تو را گرسنه دیدم که به تو خوراک داده باشیم ؟
و یا چه موقع تو را تشنه دیدیم که به تو آب داده باشیم ؟
چه زمانی غریب بودی که تو را به خانه برده یا برهنه بودی که تو را پوشانیدیم ؟
چه وقت تو را بیمار یا زندانی دیدیم که بدیدنت آمدیم ؟

و عیسی مسیح جواب خواهد داد ؛
تک تکِ شما عزیزانم که طبقِ فرمانِ طلائیِ سوّمِ من ، مواظبِ خواهران و برادرانتان بودید که این گرگانِ درنده ، این معلمینِ کاذب در کلیساها آنها را مریض و یا بهلاکت نرسانند ، و هر آنچه کردید در واقع به من کردید ؛
و نه فقط این ؛
هر کدام از شما عزیزانم که به تک تکِ انسانهای روی زمین نیز مُحبّت میکنید ، در واقع به من مُحبّت میکنید ؛

No comments:

Post a Comment