Thursday 15 May 2014

عیسی از نفرت مردم دنیا سخن می گوید

شما مرا برنگزیدید، من شما را بر گزیدم و شما را فرستادم که بروید و دائم میوه
های خوب بیاورید تا هر چه می خواهید، با بردن نام من، از پدرم خدا بگیرید. از شما
می خواهم که یکدیگر را دوست بدارید، چون مردم دنیا از شما نفرت خواهند داشت.
اما بدانید که پیش از اینکه از شما نفرت کنند، از من نفرت داشته اند. اگر به دنیا دل
می بستید، دنیا شما را دوست می داشت. ولی شما به آن دل نبسته اید، چون من
شما را از میان مردم دنیا جدا کرده ام. به همین دلیل از شما نفرت دارند. آیا بخاطر
دارید چه گفتم؟ مقام خدمتکار از اربابش بالاتر نیست. پس اگر مرا اذیت کردند، شما را
نیز اذیت خواهند کرد و اگر به سخنان من گوش ندادند، به سخنان شما نیز گوش
نخواهند داد. مردم دنیا شما را آزار و اذیت خواهند کرد، از اینرو که شما از آن منید و
همچنین به این دلیل که خدا را نمی شناسند، خدایی که مرا فرستاده است.
"اگر من به دنیا نمی آمدم و با مردم سخن نمی گفتم، تقصیری نمی داشتند. ولی
حال که آمده ام، دیگر برای گناهانشان عذر و بهانه ای ندارند. هر که از من نفرت دارد،
از پدرم نیز نفرت دارد. اگر من در مقابل چشمان این مردم این معجزات بزرگ را نکرده
بودم،بی تقصیر می بودند. ولی اینک حتی با دیدن تمام این معجزات، باز از من و از
پدرم نفرت دارند، و با این کارشان پیشگویی تورات را درباره ی مسیح عملی می کنند
که می گوید: بی جهت از من نفرت دارند.
"اما من آن تسلی بخش را که روح پاک خداست، به کمک شما خواهم فرستاد. او
سر چشمه ی تمام حقایق است و از طرف "پدرم" آمده، درباره ی من همه چیز را به
شما خواهد گفت. شما نیز باید درباره ی من با تمام مردم صحبت کنید، چون از ابتدا با
 من بوده اید."

No comments:

Post a Comment