Thursday 1 August 2013

روز داوری

۳۱ هنگامی که من ، مسیح موعود، با شکوه و جلال خود و همراه با تمام فرشتگانم بیایم ، آنگاه بر تخت باشکوه خود خواهم نشست . 

۳۲ سپس تمام قومهای روی زمین در مقابل من خواهند ایستاد و من ایشان را از هم جدا خواهم کرد، همان طور که یک چوپان ، گوسفندان را از بزها جدا می کند؛

۳۳ گوسفندها را در طرف راستم قرار می دهم و بزها را در طرف چپم .

۳۴ آنگاه بعنوان پادشاه ، به کسانی که در طرف راست منند خواهم گفت : بیایید ای عزیزان پدرم !بیایید تا شما را در برکات ملکوت خدا سهیم گردانم ، برکاتی که از آغاز آفرینش دنیا برای شما آماده شده بود.

۳۵ زیرا وقتی من گرسنه بودم ، شما به من خوراک دادید؛ تشنه بودم ، به من آب دادید؛ غریب بودم ، مرا به خانة تان بردید؛

۳۶ برهنه بودم ، به من لباس دادید؛ بیمار و زندانی بودم ، به عیادتم آمدید.
مسیح پیروان مطیع خود را از کسانی که ادعای پیروی او را دارند و همچنین از بی ایمانان جدا خواهد کرد نشانه واقعی ایمان ما اعمال ماست آسان نیست با هر کس که روبرو مه شویم طوری رفتار کنیم که گویی مسیح است کاری که برای دیگران انجام می دهیم نشان دهنده تفکر واقعی ما درباره دستورهای مسیح می باشد دستورهای که مسیح در مورد خوراک دادن به گرسنگان جان دادن به آوارگان عیادت از مریضان به ما داد است. اعمالتان تا چه حد شما را از کسانی که ا دعای پیروی مسیح را دارند و از به ایمان جدا می کند؟

No comments:

Post a Comment