Sunday 21 June 2015

خداوندا در حضور تو هستم

خداوندا در حضور تو هستم و اعلام می‌کنم که در زندگی زیاد سعی و تلاش کردم تا به تو برسم و هر بار هم شکست خوردم.
می‌خواهم که تو دستانم را بگیری و من را کمک کنی. اعلام می‌کنم که تور زندگی من خالی است. وقتی به قدوسیت و پاکی تو فکر می‌کنم خودم را گناهکاری بیش نمی‌بینم. پس ای خداوند این اعتراف قلبی مرا بپذیر. همچون شاگردان می‌خواهم با تو صادق باشم و بگویم که هیچ ماهی نگرفتم. اعمالم هم نمی‌تواند من را از گناهانم پاک نماید. به کار تو بر روی صلیب افتخار می‌کنم و ایمان دارم که به خاطر من مسیح بر روی صلیب رفت و جانش را داد. ایمان دارم که از قبر قیام کرد و الآن زنده است .مسیح جان ممنون تو هستم که از من دعوت می‌کنی که با تو دوست بشوم. در قلبم را برای تو باز می‌کنم. بیا و وارد زندگی من بشو و از من آن شخصیتی را بساز که مد نظر تو است. خداوندا از اینکه دعای مرا شنیدی سپاسگزارم. چون در نام عیسی مسیح طلبیدم. آمین

No comments:

Post a Comment