Wednesday 31 July 2013

مکاشفه ٢١: ٦ و ٧)


. بلی، پيروزی فرزندان خدا بر شيطان در کلام خدا وعده داده شده است. اما يک فرزند خدا چگونه می‌تواند اين وعده پيروزی را در زندگی‌اش عملاً تجربه کند؟ با دانستن و نگاه داشتن چهار اصل مهم زير:
اول- فرزند خدا بايد به ضعف خود واقف باشد.
دوم- فرزند خدا بايد به قوت و قدرتی که دراو است و عمل می‌کند واقف باشد.
سوم- فرزند خدا بايد از ضعفهای دشمنش شيطان، آگاه باشد.
چهارم-فرزند خدا بايد از آنچه شيطان را قوت می‌بخشد آگاه باشد.


Sunday 28 July 2013

حيات ابدي،



 به عنوان يک هديه، در دسترس همه مي باشد. اما تنها کساني قادر به دريافت آن هستند
که خويشتن و اميال دنيوي خود را انکار کرده، و خود را همچون قرباني به خدا تسليم کنند. "آنکه به
پسر ايمان آورده باشد، حيات جاوداني دارد و آنکه به پسر ايمان نياورد حيات را نخواهد ديد، بلکه
غضب خدا بر او مي ماند." (يوحنا 36:3). فرصت توبه به هيچکس پس از مَرگ داده نخواهد شد.
فرصت ما پس از مَرگ، تنها براي روياروئي با خداست. او ما را دعوت مي کند تا امروز با محبت و
ايمان بسوي او آئيم. اگر ما ايمان آوريم که مرگ عيسي مسيح جريمه طغيان گناه آلود ما را پرداخت
نمود، نه فقط صاحب يک زندگي بامعني و پربرکت بر روي زمين خواهيم شد، بلکه حيات جاوداني در
حضور مسيح نيز براي ما تضمين مي شود
خدا به شما برکت دهد - آمين

Friday 26 July 2013

یوحنا 10 : 27 - 29 میگوید

 
 : گوسفندان من صدای مرا میشنوند و من آنها را میشناسم، و آنها بدنبال من می آیند من به آنها زندگی ابدی می بخشم و آنها هرگز
 هلاک نخواهند شد و هیچ کس نمیتواند آنها را از دست من بگیرد. پدری که آن ها را به من بخشیده است از همه بزرگتر است و هیچکس نمیتواند آنها را از دست پدر من بگیرد. شاید عدۀ اشتباهاً تصور کنند : یک بار و برای همیشه نجات یافتم و حال میتوانم هر طوری که بخواهم زندگی کنم و هر گناهی را انجام دهم و ... و هیچ چیزی نمیتواند نجات را از من بگیرد، ولی باید بخاطر داشت، هنگامی که شخص نجات میابد، از فرمانبرداری طبیعت کهنه و گناه آلود خویش آزاد میشود، او در واقع شخص آزادیست که میخواهد مشتاقانه در رابطۀ نزدیک و صمیمی با خدا رشد کند و تا زمانیکه ایماندار بر روی زمین زندگی میکند، همواره وسوسه میشود تا گناه کند.

Thursday 25 July 2013

ایمان داشته باشید




 شما هر چه در دعا بخواهید، خواهید یافت ، بشرطی که ایمان داشته باشید. «
این ضمانت نمیکند که ما میتوانیم هر چیزی راکه می خواهیم به سادگی از خدا بطلبیم .خدا درخواستهای را که برای خودمان یا دیگران مضر یا خلاف طبیعت یا اراده او باشد مستجاب نمیکند گفته مسیح در حکم چک سفید نیست که ما هر طور که بخوایم ان را پر کنیم . بلکه دعاهای ما باید متمرکز بر کار ملکوت خدا باشد . اگر واقعا ایمان داشته باشیم دعاهای مامطابق با اراده خدا خواهد بود و خدا از مستجاب کردن آنها خوشحال خواهد شد. امین

Wednesday 24 July 2013

اولین شهید در مسیحیت (فیلیپس)




دو فیلیپس در کلیسای اولیه وجود داشت. اولی فیلیپس اهل بیت صیدای جلیل و از اولین کسانی بود که به روایت یوحنا به فرمان مسیح بدنبال او رفته و از شاگردان مسیح گشت.( یوحنا 1 : 43 ) دومی فیلیپسی بود که در نامۀ اعمال از او نام برده می شود. یکی از آن هیئت هفت نفره ای بود که کلیسای اورشلیم انتخاب کرده بود.
( اعمال 6 : 5 ) و کسی که به خواجۀ حبشی مژدۀ نجات را داد. ( اعمال 8 : 26- 39 ) چهار دختر باکره داشت که همگی نبوت می کردند ( اعمال 21 : 8 - 9 ) و اما فیلیپس مورد نظر ما، شاگرد مسیح، به روایت یوحنا چندین بار در صحنۀ انجیل قید می گردد. جایی که تخمین می زند که چگونه باید آن جمعیت هزار نفری را سیر کنند. ( یوحنا 6 : 7 ) جایی که یونانی ها پیش او می آیند تا او آنها را با مسیح آشنا سازد و او این را به آندریاس می گوید.( یوحنا 12 : 21 - 22 ) یوحنا همچنین فیلیپس را در شب آخر بیاد می آورد که از عیسای مسیح پرسید:" ای خداوند پدر را به ما نشان بده و این برای ما کافی است." و عیسای خداوند در جواب او فرموده بود که :" ای فیلیپس ، در این مدت طولانی من با شما بوده ام و تو هنوز مرا نشناخته ای؟ هر که مرا دید پدر را دیده است." ( یوحنا 14 : 8 - 9 ) نام یونانی فیلیپس و دانستن زبانهای گوناگون و همچنین شخصیت دوستانۀ او بعد از قیام مسیح از مرگ و دریافت روح القدس به نیرویی عظیم در او تبدیل گشت. تا از اینرو بتواند مژدۀ نجات مسیح را به سراسر دنیا ببرد. از جالب ترین و بینظیر ترین فعالیت های این شاگرد می توان ذکر کرد که نام او بعنوان تنها شاگرد مسیح در رساندن مژدۀ نجات به سرزمین گُل یا فرانسۀ امروزی برده شده است. همچنین نام او در رساندن مژدۀ نجات مسیح به سرزمین Hierapolis در غرب ترکیۀ امروزی برده شده است.  کلیسای که فیلیپس در این شهر بنا نمود تنها کمی دورتر از هفت کلیسایی بود که یوحنا در نامۀ مکاشفه آورده است. به شیوه ای سنتی شهر Hierapolis به قدمتی طولانی در ستایش و پرستش بتی معروف بنامSabazios  که سمبول آن مار بود، شهرت داشت. همچنین چشمه های آب گرم معدنی در این شهر، سیاحت گران و مردم زیادی را از سراسر منطقه به آنجا می آورد. آنانی که در معبد خدای Sabazios خدمت می کردند از وجود این غریبه که نام خدای بیگانه ای را بشارت می داد و باعث میگردید که بازار تجارت آنان کساد گردد خشمگین بودند. بخصوص که بدلیل بشارت و فعالیت های گستردۀ فیلیپس مردم زیادی در آن شهر به عیسای مسیح ایمان آوردند و آن شهر مرکز گسترده ای از مسیحیان نو ایمان گردیده بود. بدلیل فعالیت های فیلیپس تعداد زیادی کلیسا در آن شهر بنا گردید که تا به امروز بناهای قدیمی آن باقی مانده است. فیلیپس تاسیس این کلیسا ها را به قیمت خون خود پرداخت نمود. نهایتا سران معبد خدای   Sabazios  حوالی سالهای 54 بعد از میلاد، فیلیپس را دستگیر کرده و از آنجایی که مرگ بر صلیب مرسوم دنیا روم آن زمان بود و از آنجایی که او خدایی را بشارت می داد که بر صلیب کشته شده بود ، پس او را نیز مصلوب ساختند. آنها به این نیز راضی نگشته و بدن او را بر صلیب سنگسار کردند.

Tuesday 23 July 2013

عیسی‌ بدو گفت‌:






۲۱ «اگر بخواهی‌ کامل‌ شوی‌، رفته‌ مایملک‌ خود را بفروش‌ و به‌ فقرا بده‌ که‌ در آسمان‌ گنجی‌ خواهی‌ داشت‌؛ و آمده‌ مرا متابعت‌ نما.» ۲۲ چون‌ جوان‌ این‌ سخن‌ را شنید، دل‌ تنگ‌ شده‌، برفت‌ زیرا که‌ مال‌ بسیار داشت‌. 
آیا همه ایمانداران هر چه که دارند باید بفروشند ؟ نه چون ما باید به فکر احتیاجات خود و خانوادهمان باشیم تا باری بر دوش کسی نباشیم با این حال اگر خدا از ما هم بخواهد که تمام اموال خود را بفروشیم باید با کمال میل دست از هر چیز خود بکشیم این نوع نگرش نسبت به اراده خدا سبب خواهد شد که مانعی بین ما و خدا بوجود نیاید و با عث خواهد از ثروت خدادادی خود بطرز خودخواها نه ای استفاده نکنیم .

Monday 22 July 2013

نگاهی به خصوصیات مسیح


 


 بی گناهی او. حواریون مسیح راجع به او نوشته اند هیچ گناه نکرد و مکر در زبانش یافت نشد چون او را دشنام می دادند دشنام پس نمی داد و چون عذاب می گشید تهدید نمی کرد قدوس و بی آزار بود و این جالب است که در این دنیای شریر او تنها کسی بود که به توبه و استغفار نیازی نداشت.

محبت به گناهکاران. او حتی خود را از گناهکاران دور نمی کرد و با آنان معاشرت می نمود و هنگامی که توبه می کردند با آغوش باز آنان را می پذیرفت و می گفت من نیامده ام تا عادلان را بلکه گناهکاران را به توبه دعوت کنم.

Sunday 21 July 2013

( رومیان ۱۰ : ۹ – ۱۱ ) Romans 10 : 9 - 11


در واقع، اگر انسان با زبان خود نزد دیگران اقرار کند که عیسی مسیح خداوند اوست و در قلب خود نیز ایمان داشته باشد که خدا او را پس از مرگ زنده کرد، نجات خواهد یافت. زیرا بوسیله ایمان قلبی است که شخص رضایت خدا را حاصل می‌‌کند و بعد هنگامی که در برابر دیگران ایمان خود را به زبان می‌‌آورد، نجات خود را تأیید می‌‌نماید. کتاب آسمانی نیز می‌‌گوید که هر که به مسیح ایمان داشته باشد، هرگز ناامید نخواهد شد.
Romans 10 : 9 - 11
9 That if thou shalt confess with thy mouth the Lord Jesus, and shalt believe in thine heart that God hath raised him from the dead, thou shalt be saved. 10 For with the heart man believeth unto righteousness; and with the mouth confession is made unto salvation. 11 For the scripture saith, Whosoever believeth on him shall not be ashamed

Saturday 20 July 2013

کلام خدا

در کلام خدا تنها یک تخت نشین است و این تخت نشین خود را در قالب یک شخص و نه سه شخص آشکار کرده در مکاشفه4آیات9تا11 اینطور می خوانیم:هر بار که آن موجودهای زنده ،جلال و عزت و سپاس نثار آن تخت نشین(یک شخص)می کنند که جاودانه زنده است،آن بیست و چهار پیش روی تخت نشین بر خاک می افتند و او را که جاودانه زنده است می پرستند و پیش تخت او تاج از سر فرو می گذارند و می گویند:ای خداوند خدای ما،تو سزاوار جلال و عزت و قدرتی،زیرا آفریدگار همه چیز تویی و همه چیز به خواست تو وجود یافت و به خواست تو آفریده شده
در این آیات سه نکته اساسی عنوان شده
1-تخت نشین یگانه ،تنها خالق است
2-محض اراده او همه چیز آفریده شد
3-همه چیز به خواست او آفریده شد
نتیجه
تخت نشین یگانه، هم طراح و هم خالق و هم اجرا کننده طرح میباشد.بر طبق شهادت کلام در خلقت سه شخص الهی حضور نداشتنند بلکه یک شخص به همین دلیل کلام خدا اینطور می گوید:من یهوه(هستم)هستم و همه چیز را ساختم (نه ساختیم).آسمانها را به تنهایی گسترانیدم و زمین را پهن کردم و با من (نه ما)که بود؟(اشعیا44آیه24)
یهوه عهد عتیق،عیسای مسیح عهد جدید است.
عیسی صورت دیدنی خدای نادیده است.آمین

Thursday 18 July 2013

آيا عيسى مسيح فرزند خداست ؟






خير ، لغت فرزند در فارسى از لغتى گرفته شده كه بمعنى زاييده شده از انسان ديگر و متعلق به آن شخص . مثل شمعون فرزند يونا يا اينكه مثلا" شما فرزند مادرتان هستيد . ولی عيسى فرزند خدا نيست چون خدا كسى را نزاييده و از كسى زاييده نشده است . بلكه لغت پسر خدا يعنى خدا جسم پوشيده . و تنها لقب عيسى مسيح است و بس. در كتب انجيل تفسيرى و انجيل شريف ، مترجم پسر خدا را به صورت فرزند خدا ترجمه كرده است . اين ترجمه براى يك فردى كه با زمينه فرهنگى و مذهبى اسلام بزرگ شده است بايد توضيح داده شود . خدا یکی است و دوتا نيست و كسى را نزاييده است بلكه خداى قادر مطلق براى نجات فرزندانش به صورت ما شد تا جريمه گناهان ما را پرداخت كند .

Wednesday 17 July 2013

ملکوت آسمان

ما نمیتوانیم حکم کنیم که ملکوت آسمان به رویه دیگران باز یا بسته شود اما خدا ما را بکار میگرد تا به دیگران کمک کنیم تا راهه دخول به ملکوت را بیابند درهای ملکوت برای همه کسانی که به مسیح ایمان دارند و از تعالیم او اطاعت میکنند کاملا باز است 

Monday 15 July 2013

امانت و وفاداریِ


امانت و وفاداریِ خدا ضامن این حقیقت است که او همۀ
کسانی را که فرا خوانده، محفوظ خواهد داشت.

 

Saturday 13 July 2013

بخواهید، به شما داده خواهد شد.



متی ۷ خواستن، جستجو کردن و کوبیدن
(همچنین در لوقا ۱۱:۹-۱۳)
بخواهید، به شما داده خواهد شد. بجویید، پیدا خواهید کرد. بکوبید، در به روی تان باز خواهد شد. چون هرکه بخواهد بهدست میآورد و هر که بجوید پیدا میکند و هرکه بکوبد، در برویش باز میشود. آیا کسی در میان شما هست که وقتی پسرش از او نان بخواهد، سنگی به او بدهد؟ و یا وقتی ماهی میخواهد ماری در دستش بگذارد؟ پس اگر شما که انسانهای گناهکاری هستید، میدانید چگونه باید چیزهای خوب را به فرزندان خود بدهید، چقدر بیشتر پدر آسمانی شما چیزهای نیکو را به آنهای که از او تقاضا میکنند عطا خواهد فرمود! با دیگران همانطور رفتار کنید که میخواهید آنها با شما رفتار کنند. این است خلاصۀ تورات و نوشتههای انبیا.



Friday 12 July 2013

هیرودیس نمیخواست یحیای تعمید دهنده را بکشد


هیرودیس نمیخواست یحیای تعمید دهنده را بکشد اما به خاطرا اینکه در حضوره مهمانانش شرمنده نشود دستوره قتل او را صادر کرد زیره باره حرفه مردم رفتن و خود را به انجامه کاره خطا مجبور کردن چقدر آسان است خود را در موقعیتی قرار ندهید کا انجام کاره صحیح به قدری باعث شرمندگی شما شود کا از انجامه ان صرف نظر کنید کاره درست را انجام دهید هر چقدر هم که خجالت آور یا دردناک باشد . امین

Thursday 11 July 2013

مردم قبل از اینکه عیسی برای گناهان ما بمیرد، چطور نجات می یافتند؟




جواب: از زمان سقوط انسان، پایة نجات همیشه بر اساس مرگ مسیح بوده است. هیچکس، نه قبل از صلیب یا از زمان صلیب، می توانسته بدون آن واقعة بزرگ تاریخی نجات بیابد. مرگ مسیح جریمة گناهان گذشتة مقدسین عهد عتیق و گناهان آیندة مقدسین عهد جدید را پرداخت کرد.

لازمة نجات همیشه ایمان بوده است و موضوع ایمان همیشه خدا بوده است. نویسندة مزامیر می نویسد که خوشا به حال همة آنانیکه به او توکل دارند (مزمور 2 : 12). پیدایش 15 : 6 به ما می گوید که ابراهیم به خدا ایمان آورد و همین برای خدا کافی بود که برای او عدالت بحساب بیاید (رومیان 4 : 3-8). سیستم قربانی عهد عتیق گناهان را برنداشت، چنانکه عبرانیان 10 : 1-10 واضحا درس می دهد. اما بهر حال عهد عتیق به زمانی اشاره می کرد که پسر خدا خون خود را برای گناهان بشر می ریخت.

آنچه در طی تاریخ عوض شده است، محتوای ایمان یک ایماندار است. آنچه خدا برای ایمان، لازم معرفی می کند، بر اساس میزان مکاشفه ایست که تا آن تاریخ به او داده شده است. این را مکاشفة تدریجی می گویند. آدم قولی را که خدا در پیدایش 3 : 15 داد باور کرد که از نسل زن کسی بر شیطان پیروز می شود. آدم این را باور کرد، چون اسمی که بر روی حوا گذاشت (آیة 20) این را نشان می دهد و خدا بلافاصله قبول این ایمان به وعده را با پوشاندن آنها با پوست (آیة 21) نشان داد. در آن موقع آدم چیزی بیشتر نمی دانست ولی آنچه می دانست قبول کرد.

ابراهیم خدا را بر اساس وعده و مکاشفاتی که او در پیدایش 12 و 15 آشکار کرد، باور نمود. قبل از موسی، کلام نوشته شده ای نبود، اما انسان برای آنچه خدا مکشوف کرده بود مسئول بود. در تمام عهد عتیق، ایمانداران نجات یافتند با این ایمان که روزی خدا مشکل گناه آنها را برمی دارد. امروزه وقتی به عقب نگاه می کنیم، ایمان داریم که او گناهان ما را بر صلیب برداشت (یوحنا 3 : 16 و عبرانیان 9 : 28).

در مورد ایمانداران زمان مسیح قبل از مرگ و قیام او چطور؟ آنها به چه ایمان داشتند؟ آیا آنها معنی کامل مردن مسیح بر صلیب برای گناهانشان را می فهمیدند؟ در اواخر خدمتش "عیسی بشاگردان خود خبر دادن آغاز کرد که رفتن او به اورشلیم و زحمت بسیار کشیدن از مشایخ و روسای کهنه و کاتبان و کشته شدن و در روز سوم برخاستن ضروریست" (متی 16 : 21-22). عکس العمل شاگردانش به این پیغام چه بود؟ "و پطرس او را گرفته شروع کرد به منع نمودن و گفت حاشا از تو ای خداوند که این بر تو هرگز واقع نخواهد شد" پطرس و شاگردان دیگر تمام حقیقت را نمی دانستند، اما نجات را داشتند چون باور کردند که خدا مشکل گناهان آنها را حل خواهد کرد. آنها دقیقا نمی دانستند او اینکار را چگونه انجام خواهد داد، همانطور که آدم، ابراهیم، موسی، و داوود نمی دانستند، اما به خدا را باور کردند.

امروزه، ما بیشتر از مردمی که قبل از قیام مسیح زندگی می کردند مکاشفات داریم و تمام ماجرا را می دانیم. "خدا در زمان سلف به اقسام متعدد و طریقهای مختلف بوساطت انبیاء بپدران ما تکلم نمود. در این ایام آخر بما بوساطت پسر خود متکلم شد که او را وارث جمیع موجودات قرار داد و بوسیلة او عالم ها را آفرید" (عبرانیان 1 : 1-2). نجات ما هنوز بر اساس مرگ مسیح است، ایمان ما هنوز لازمة نجات است، و موضوع ایمان هنوز خداست. امروزه، برای ما محتوای ایمانمان این است که عیسی مسیح برای گناهان ما مرد، دفن شد، و روز سوم از مردگان قیام کرد (1 قرنتیان 15 : 3-4).

Wednesday 10 July 2013

- دوست داشتن خدا . - دوست داشتن همسایه خود.


این دو حكم خلاصه  اراده خدا است. این همان چیزی است که خدا از هر انسان انتظار دارد. اگر ما این دو 
حکم را اجرا نمایم این بدان معنی است که عیسی مسیح را پیروی می نماییم. این دو حکم باید »شیمع« و یا کلمه ما باشد. ما بايد آن را حفظ کنیم، آنرا قرائت نمایم و آنرا به فامیل خود آموزش دهیم. بیشتر از همه، ما باید به اساس این دو حکم  زندگی خود را عیار نماییم.
از اين نوع محبت ما، جهانبان خواهند فهمید كه ما پیروان عیسی مسیح هستيم، وقتی كه ما خدای خود را دوست داشته باشیم، به خانواده خود محبت داشته باشیم، همسایه خود را دوست داشته باشیم و هم چنان به دشمنان خود محبت نماییم.
جوهر راه عیسی مسیح محبت به دیگران است. حقیر ترین زندگی را کسی دارد که  تنها به فکر خود است، ولی غنا ترین زندگی را کسی دارد که نسبت به دیگران احساس محبت داشته باشد. این پیام در مثل گوسفند و بز  به صورت واضح بیان شده است (متی ۲۵: ۳۱ – ۴۶). اين «گوسفندان» مراقب دیگران میباشند، بدون اینکه به خود توجه داشته باشند، محبت جوانمردانه آن است که به دیگران کمک نمایند بدون اینکه از دیگران توقع داشته باشید. برعكس » بزها » تنها در فكر خود هستند، و اگر آنها از دیگران مراقبت نمایند به خود  افتخار می کند و می بالند.
اگر ما عیسی مسیح را پیروی می کنیم، باید در جای قدم های او پای بگذاریم، به اساس تعالیم او رشد کنیم و به او نزدیک شویم، به دیگران احساس محبت داشته باشیم. این محبت ما شامل فامیل، همسایه ها و حتی دشمنان ما میشود.
استنلی جونز(وفات ۱۹۷۳ م) ، معلم بزرگ در هند گفت:«نهايی ترين مراقبت مسیحی آن است که حتی از دشمنان خود و کسانی که به آنها  بد رفتاری می نمایند ، مراقبت و کمک می نمایند.»

Tuesday 9 July 2013

خطر مذهب

عیسی مسیح را فریسیان (فرقه ای از یهودیان)مصلوب کردند.امروز هم در کلیساه ها کسانی هستندکه خود را مسیحی میدانند .و میگویند که با فداکاری مسیح روی صلیب نجات یافته اند. تعمید میدهند تعلیم میدهند٬از نجات از راه ایمان میگویند.اما مذهبی را به دوش میکشند به نام مسیحیت.برروی شانه های شاگردانشان بارهای سنگین مذهبی میگذارند تا رختخواب فرزندان مسیح نظر میدهنددر مورد همه قضاوت میکنند و اکثر فرزندان مسیح را در گناه میبینند وبرای رهایی انان ازگناه دعا میکنند .برای تمام سوالات جواب مناسب دارند ٬.این مذهبی ها امروز به اندازه فریسی ها خطرناک میباشند

Thursday 4 July 2013

رومیان باب ۶ آیه ۱۳ تا ۱۴





۱۳ هیچیک از اعضای بدن خود را در اختیار گناه قرار ندهید تا برای مقاصد شریرانه بکار رود بلکه خود را بخدا تسلیم نمائید و مانند کسانیکه از مرگ بزندگی بازگشته اند تمام وجود خود را در اختیار او بگذارید تا اعضاء شما برای قاصد نیکو بکار رود. ۱۴ زیرا گناه نباید بر وجود شما حاکم باشد چون شما تابع شریعت نیستید بلکه زیر 
فیض خدا هستید

.(Romans 6:13-14

13 Do not offer any part of yourself to sin as an instrument of wickedness, but rather offer yourselves to God as those who have been brought from death to life; and offer every part of yourself to him as an instrument of righteousness. 14 For sin shall no longer be your master, because you are not under the law, but under grace.) .

Wednesday 3 July 2013

از خدا به انسان دل تنگ...





پیامی از سوی خدا به بنده های دلشکسته:
می دانم هر از گاهی دلت تنگ می شود. همان دل های بزرگی که جای من در آن است، آن قدر تنگ می شود که حتی یادت می رود من آنجایم.
دلتنگی هایت را از خودت بپرس و نگران هیچ چیز نباش!
هنوز من هستم.
هنوز خدایت همان خداست!
هنوز روحت از جنس من است!
اما من نمی خواهم تو همان باشی!
تو باید در هر زمان بهترین باشی.
نگران شکستن دلت نباش!
می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند.
و جنسش عوض نمی شود ...
و می دانی که من شکست ناپذیر هستم ...
و تو مرا داری ...برای همیشه!
چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد ...
چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای ...
چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم،
صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام!
درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم!
دلم نمی خواهد غمت را ببینم ...
می خواهم شاد باشی ...
این را من می خواهم ...
تو هم می توانی این را بخواهی. خشنودی مرا.
و من هر شب که می خوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود ...
نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.
شب ها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟
اما، نه من هم دل به دلت بیدارم!
فقط کافیست خوب گوش بسپاری!

Tuesday 2 July 2013

افسسیان باب ۵ آیه ۸ تا ۱۱





۸ درست است که زمانی قلب شما نیز سیاه و پر از ظلمت بود؛ اما حالا پر از نور خداوند است . پس رفتارتان باید این تغییر را نشان دهد؛ ۹ اگر چنین نوری در وجود شماست ، باید اعمالتان نیک ، درست و راست باشد. ۱۰ بکوشید تا دریابید چه چیزهایی خداوند را خشنود می سازد. ۱۱ در کارهای پوچ شرارت و تاریکی شرکت نکنید، بلکه بگذارید نور شما بر آنهابتابد تا زشتی آنها بر همگان آشکار شود
.(For you were once darkness, but now you are light in the Lord. Walk as children of light (for the fruit of the Spirit is in all goodness, righteousness, and truth), finding out what is acceptable to the Lord. And have no fellowship with the unfruitful works of darkness, but rather expose them. For it is shameful even to speak of those things which are done by them in secret Eph 5:8-12

Monday 1 July 2013

خداوند می گوید:


  «به آنچه در قدیم رُخ داد، متّکی نباش و با خاطرات گذشته زندگی نکن. ۱۹ به کارهای تازه ای که می کنم نگاه کن. آنها در حال وقوع هستند، تو می توانی آنها را هم اکنون ببینی! من راهی از داخل بیابان خواهم ساخت و در آنجا نهرهای آب برایت جاری خواهم کرد